10. 2. 2014

Jak jsem nedošel na City and Colour

Vždycky dám na kámoše Standu a na jeho vkus. Tak jsem se těšil, že si zajdu na City and Colour do Roxy, přestože jsem tu muziku slyšel jen z rychlíku.
Koukám minulý týden na web a cena 530 za koncík se mi zdá tak na hraně.
Ale říkám si ok - když nebudu platit výpalné Ticketpru (60 Kč za lístek bez žádných služeb navíc), tak na to zajdu.

První pokus koupit lístky v Roxy skončil tím, že jim nešel nastartovat systém. Ok. může se stát.
Ve čtvrtek tam jdu po práci podruhé a ejhle - oni lístky neprodávají, protože nejsou organizátorem akce.

TAK PROČ TO SAKRA MAJÍ NA STRÁNKÁCH?

Jo tak - "to malým písmem vzadu je nejvíc." Prodej lístků je možnej jenom přes Ticketpro.
Paní z Roxy mi dobře a bryskně odpověděla na email, ale ta pořádající agentura prodávala lístky jen přes Ticketpro.

Takže s tou zdražkou + další zdražkou za platbu kartou to vyšlo na necelých 630.

***

Rozmýšlel jsem se, v neděli ráno žehlil košile a u toho jsem si poslechl City and Colour pořádně.
Tentokrát se můj vkus nepotkává se Standovým. Dobře že jsem nekoupil lístky. Když si vzpomenu, že jsem šel za 500 na Biffy Clyro, co tenhle indie Dylan chce za prachy mi připadá hrozně moc.
Tak za 250 je podle mě ok cena.

Ale ty Ticketpro zdražky mě štvou víc.

Vzpomeňme na to, jak funguje svět. Ticketmaster porazil Pearl Jam, všechny eko výrobky jsou jen šikovným marketingem.
A ze mě se stává na vše nadávající dědek.

Haj hou.